18.02.2016

C4 Signal System-palvelu muokkaa työn konteksteja

Carinafourin C4 Signal System-palvelu otettiin käyttöön Bahamalla Azamara Journey-risteilyaluksen modernisaatioprojektissa. Carinafourin asiakas, I.S. Mäkinen oli vastuussa risteilijän hyttien uudistamisprojektista, jossa C4 Signal System-palvelu oli käytössä. C4 Signal System on digitaalinen palvelu, joka mahdollistaa prosessien nopean kehityksen teollisissa ympäristöissä.

– Meillä oli 42 tablettitietokonetta käytössä laivalla, joihin kerättiin dataa päivittäin hyttien korjausprosessin eri vaiheista. Päivän päätteeksi data lähetettiin Carinafourin valvomoon Kaarinaan analysoitavaksi, tarkensi prosessia valvonut Aleksi Heinonen.

C4 Signal System mahdollistaa datan keräämisen prosessien eri vaiheissa missä päin maailmaa tahansa, muokaten työn konteksteja meriteollisuudessa. Hyvänä esimerkkinä tästä on Azamara Journey-risteilijän uudistamisprojekti, jossa raaka data lähetettiin illalla Bahamalta Suomeen Carinafourin prosessivalvomoon ja aamulla Bahamalla vastaanotettiin jo analysoitu data. C4 Signal System-palvelun avulla prosessien nopea, jatkuva kehittäminen on mahdollista asiakaskohteen sijainnista huolimatta.

I.S. Mäkinen on yksi maailman johtavista risteilijäalusten ja matkustajalauttojen hyttikorjausten toimittajista. I.S. Mäkisen toteuttamat risteilijämodernisaatiot perustuvat yksittäisvirtaaviin prosesseihin, jotka mahdollistavat heidän asiakkailleen ensiluokkaisen riskienhallinnan, laadun ja kustannustehokkuuden.

Uusimmat blogikirjoitukset